ÖZGÜRLÜĞE UÇAN DÜŞLER

Düşlerimi bıraktığım yerdeyim şimdi. Sakladığım yerden çıkardım bir bir. Ellerimde küçük bir çocuğun yüreği. Tek tek hepsine bakıyorum itinayla. Hangi zaman aitti bunlar sahi. Hangi zaman diliminde saklanmıştı buraya. Gözleri yaşlı, soluk benizli çocuklara benziyorlar. Suçlar gözlerle bana bakıyor, sensin sorumlusu derler gibi. Bunlar olurken kendimi koca bir gökyüzünde, bulutların üzerinde buluyorum. Elimde bir olta yıldızlara atıyorum tek tek. Her yakaladığım yıldızı bağlıyorum düşlerin birine. Birden aydınlanmaya ve ışık saçmaya başılıyorlar ki gözlerim kamaşıyor. Gülümsüyorum. Dolduruyorum hepsini koca bir kavanoza. Sabaha açan çiçekler gibi güneş ışıklarını indiriyor.Tüm odayı dolduruyorlar sımsıcak. Elimdeki kavanozu açınca dağılıyorlar her yere. Her biri gökyüzüne yükseliyor rengarek. Her taraf koca bir panayır alanı gibi. Sevinç çığlıkları atıyorum. Bağırıyorum arkalarından.  Yüreğimi aldınız da beni neden almadınız? Beni neden almadınııız? Yüreğim sizlere emanet,yüreğim sizlere emanet! Rüzgar alıp götürüyor hepsini..

Melda Yaşar

Published in: on Mart 11, 2012 at 10:13 pm  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://meldayasar.wordpress.com/2012/03/11/ozgurluge-ucan-dusler/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 YorumYorum bırakın

  1. Tebrikler…

    • Teşekkür ederim. Bu fotoğrafı senden gördüm ve aldım.Bu fotoğraf bu yazıya ilham olmuştur. Teşekkür ederim. 🙂


Bir Cevap Yazın

